Barbie a Ken

Barbie a Ken

Hnutí ANO je známé tím, že do předvolebních strategií v loňských podzimních volbách vtáhlo praktiky z reklamního světa. A stejně tak, jako se prodává toaletní papír, zubní pasta nebo nový salám, se na lidi valily upravené fotografie, předpřipravené a nakašírované záběry videí a tuny zpráv. Jejich cíl byl stejný jako v obchodě: Prodat. Prodávaly se sliby, jejichž uskutečnění nás přijde dráže než jejich vytvoření. Za poslední 4 roky nevytvořilo hnutí ANO koncepčně v čele Prahy nic. Snad jen přání všech, aby už bylo co nejdříve pryč.

Je s podivem, že se právě ODS nechala inspirovat na Praze 6 tímto postupem. Na plakátech s obličejem svého leadera praktikuje ty samé metody jako hnutí ANO. Je totiž již velmi dlouho známo v reklamních kruzích, že určité typy tváře považují lidé po jedné sekundě prohlížení, bez jakéhokoliv přemýšlení, za tváře lidí kompetentnějších než jiné typy tváří.

Proto je na plakátech ODS jejich ikona vypadající trochu jako panáček Ken, který se prodává coby doplněk panenky Barbie. Tento druh obličeje totiž ovlivňuje voliče více než racionální argumenty. Proto je podpořen i heslem Šestku musíš milovat. A taky jsou na plakátu uměle domalovány kulaté brýle. Uměle pomocí grafického programu, protože silné kulaté obroučky vytvářejí dojem, že jejich nositel je jemnější a komunikativnější. Jinými slovy - snaží se podvědomě přilákat ženské voličky.

Pokud používá politická strana praktiky reklamního marketingu, je to z hlediska zákona možná v pořádku. Jenže to není v pořádku z hlediska mého, coby občana, který jelikož není s tímto seznámen, reklamnímu sdělení snadno podléhá. Ale hlavně - jak mám věřit čemukoliv v politické straně, jejíž členové se propůjčí k takové komedii? Jen to potvrzuje to, že pro strany používající tyhle taktiky volič už není člověk, je to jen položka v seznamu.

A mimochodem, milovat smíš a nikoliv musíš. Milovat někoho je možnost nikoliv povinnost. Milovat se totiž dá jen ze svobodného rozhodnutí. Milujme Prahu 6. Bez ANODS.

Sdílení je aktem lásky

Další podobné články

Auto pro šéfa SNEO za milion

Auto pro šéfa SNEO za milion

Auto pro šéfa SNEO za milion rozhodně přesahuje velikost a význam společnosti a jednání členů představenstva. Je to přestřelené!

Prosazeno: občanka v mobilu od dubna i na Šestce

Prosazeno: občanka v mobilu od dubna i na Šestce

Už od dubna nebudete muset na náš úřad nosit občanku v peněžence. Bude vám stačit mobilní telefon a v něm aplikace eDoklady. Zastupitelstvo schválilo náš návrh na urychlené zavedení aplikace občanky v mobilu, a to už od 1. dubna. Vše o občance v mobilu se dozvíte tady: https://edoklady.gov.cz.

Odmítáme soukromou výstavbu na školních pozemcích na Břevnově

Odmítáme soukromou výstavbu na školních pozemcích na Břevnově

Vedení šestkové radnice souhlasilo se záměrem soukromé výstavby na školních pozemcích na Břevnově. V oblasti, kam již nyní denně chodí 1650 dětí a kde zoufale chybí kapacity v našich veřejných školách. V oblasti, kde ZŠ Marjánka nemá ani tělocvičnu a děti musí dojíždět až na Strahov. To vše na úkor místních a jejich života. Na jednání zastupitelstva Prahy 6 budeme navrhovat, aby zastupitelé jasně řekli, že na tomto stavět na tomto místě je naprostý nesmysl.